Äntligen helg..

..och då går bussen hemåt! =) Ska alldeles strax hoppa in i duschen, därefter blir det till att packa. Är frisk och pigg igen sen igår, fick nog vilat bort det jag hade fått som tur var! För fort gick det över, och jag kan inte vara mer glad för det! =) Finns inte riktigt tid för att vara sjuk, för när jag är sjuk har jag ingen energi och därmed ingen ork. Det tråkigaste med att jag var sjuk i tisdags var att jag inte orkade lura mina syskon. ;-) Haha..

I helgen blir det bara familjemys med mamma, Regina och de små töserna, och ska även hinna se min mormor hade jag tänkt. =) På söndag hoppas jag på, att träffa några vänner över en fika innan jag tar bussen tillbaka till Halmstad. Och mitt emellan allt ska tyvärr även lite plugg hinnas med när jag är hemma, har ju en tenta om en vecka.

Trevlig helg!

Puss & kram



Kommentarer
Postat av: Regina

Japp japp nu bär det av hemmåt.. ska bli gött och se dig, va ett tag sen nu...
kram kram

2008-04-04 @ 10:39:46
Postat av: Hanna

Ha en mysig helg och försök att hinna vila lite också! Kram!

2008-04-04 @ 11:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0