en onsdag i april..

Veckan går förbi i samma anda som den började: alltså migrän varje dag. Det konstiga är att man aldrig vänjer sig. Men det är ju inte så enkelt heller att det bara är migrän, det är en blandning av migrän och spänningshuvudvärk. Hur jag än vrider och vänder på min tillvaro, kan jag inte sluta tänka på min framtid. Jag har kommit så nära slutat av min högskoletid och det känns så skönt! Att ÄNTLIGEN få göra det man vill istället för att hela tiden säga nej och därmed ej träffa de man vill när man vill. Visst att när man jobbar så har man inte ledigt hela tiden. Nej, men du har mycket mer pengar och ork till att göra saker! Jag vet ju med mig att jag är en tänkare, och ser egentligen inte det som en nackdel. Men ibland som nu, tänker/oroar/ser framemot/tokig, så är vad jag ska göra efter min skoltid ett störande variabel. Det är ju inte så enkelt att jag flyttar tillbaka hem och startar om där igen.

Jag har ju ett jobb på g som några av er vet.. så förhoppningsvis kan jag slappna av och njuta istället av det sista pluggande. För att studera är inte egentligen så tråkigt. Jag tycker ju om att läsa, lära mig nya saker, utvecklas, och hitta nya små mål och så klart mycket annat. ;-)

Jag fick mitt "återkopplingsmöte" efter att jag hade gjort ett personlighetstest. Och när jag läste det testet, blev jag så förvånad, det var ju jag fast beskrivet i massa ord. Fast att man själv vet hur man själv är så var det en helt annan sak för mig att läsa ett utlåtande från några personer som aldrig har träffat mig, utan bara genom att jag besvarat en massa frågor/påståenden har det skrivit detta "brev". Kan inte göra annat än säga wow!!! =)

Den där tentan som jag skulle ha på fredag, har tyvärr kommit ordentligt i kläm som ni kan förstå. Men "det gör inget", klart att det gör något, men när kroppen inte orkar, hur ska jag då klara det?! Så får lyssna på vad kroppen säger. Jag är snart på topp igen.. ;-)

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Regina

god kväll... Nu har våra flickor somnat- äntligen! Tentan kan ju göras en annan gång..bättre och ta det lugnt så migränen lägger sig..
PUSS & KRAM

2008-04-09 @ 21:39:52
Postat av: Hanna

Du får ta det lugnt och försöka vila upp dig denna veckan! Framtiden; på något konstigt sätt så ordnar det sig alltid. Slappna av och njut av sista skoltiden om det går, så du får en härlig vår! Kram!

2008-04-10 @ 08:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0