Helgen som gick..

..denna helg blev inte riktigt som planerat, i alla fall inte den senare halvan. Det började bra, på fredagen åt jag och mamma på Thai Palace i Uddevalla. Var riktigt länge sedan jag var där och åt. Och det märktes att de flesta köper hem där, för deras service var inte riktigt på topp.

Lördagen började med att Regina, flickorna och mormor kom.. De har blivit så stora, Julia och Felicia. Det är tur att jag snart kan börja åka hem lite oftare. Dagen följdes av kurragömma, leka bondgård.. haha =) Sen så hade jag och Regina bestämt att Julia skulle stanna kvar hos mig och mamma till på söndagen =). På lördagskvällen blev mamma magsjuk, stackaren. Usch!! Men som tur, än så länge i alla fall, är ingen av oss andra sjuka. Söndagen började med att Julia, som sov bredvid mig, petade lite försiktigt på mig runt sju-tiden och tyckte att det var dags att gå upp. Så söt! =) Vi mornade oss lite, sen gick vi ner och slappade framför tvn.. tills att Julia sa att nu ville hon ha frukost. En bestämd liten tjej! Senare på dagen, efter Julia hade åkt hem, fick jag migrän.. och så klart ville den inte ge med sig!! *arg*. Jag kom i alla fall hem när jag skulle och det var skönt att komma hem till sin säng!

Men tyvärr så börjar denna dag såsom den slutade igår - med migrän! Har ju inte tid med detta! Så är rätt så frustrerad just nu! Men hoppas att tabletterna vill ta denna dag! För idag väntas plugg, plugg och plugg! Och lite matlagning: kycklingsallad =)

Hoppas alla ni har haft en jättefin helg!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0