Lång dag...

Trött... trött.. trött och trött, det är precis så jag känner mig i denna stund. Orkar inte tänka mer ikväll! Så det blir att slappa framför tvn och gå och lägga sig tidigt!

Uppsatsen är inlämnad för näst sista gången! Skönt!! Får väl se vad de har att säga nästa vecka! Morgondagen börjar med föreläsning i två timmar på förmiddagen i Internationell ekonomi, sen blir det att gå ut och gå en sväng med Jessie. För avsluta eftermiddagen på bibblan med Int. Ek.! Ska bli riktigt skönt att komma igång lite med den kursen! Tentan är ju redan den 3 maj och vi är snart där!!

Längtar...

...till helgen.. ;-)
...till nästa vecka, då jag har tänkt att ta mig själv till frisören!
...till uppsatsen är klar!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0