Överraskning!!

Gårdagen började med migrän och den satt länge kvar. Under kvällen igår försvann den! Äntligen!! Får hoppas att den håller sig borta. Som ni då förstår, fick jag inte mycket gjort igår. Fick handlat i alla fall, och det var välbehövligt! Annars vilade jag mest. Är ju hopplöst när man har migrän, för det är väldigt svårt att plugga då. Får ju ändå inte in allt jag läser!

Men mitt i allt igår... Fick jag se min första fjäril! Så nu är våren här! =) ..sen så fick jag reda på att jag klarade tentan som jag trodde jag hade totalkuggat! =) Är riktigt skönt att den är borta! ..uppe på detta fick jag en till överraskning! =)  Martin dök upp i dörren igår kväll! =)  Ännu en gång gjorde han mig ställd!  Så han fick med mig ut på en promenad och frisk luft!  Så denna vecka började mycket bra, trots migränen!

Så nu är det dags för mig att ta mig i kragen och börja plugga! För idag ska det bli en bra pluggdag. Ha en underbar vårdag ni där ute!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0