Sjuk! Nej tack!

Jaha.. nu är man kanske på väg att bli sjuk mitt uppe i allt! Jag håller mina tummar att det förhoppningsvis försvinner på en dag! Så jag är pigg och kry imorgon igen! Annars vet jag inte vad jag gör! Är helt mör i kroppen..magen är orolig och feber har jag! Perfekt tajmning! Inte!!! :-(

Min helg har i alla fall varit supermysig! God mat, filmer, trevligt sällskap.. och så fick vi ju äntligen träffa Lollo & Elliot, och en liten sväng Calle.

Till helgen ska jag faktiskt hem, om allt går som det ska, men tyvärr hinns inte ens hälften av det man skulle vilja göra med. Så det blir familjemys hela helgen, har ju faktiskt inte sett dem sen i jul! Men jag får väl skylla mig själv att jag satte mig i detta plugg, som någon försökte förespråka för mig. ;-)

Nej, nu ska ja försöka plugga lite.. ha det så bra!

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Regina

Hallo du! Jasså det é din tur nu och bli dålig! Flisa har inte spytt på snart 48 timmar, så hon é nog frisk nu. Jag och Julia ska klippa oss halv 6, så svärmor kommer hit och passar lillan...

Får hoppas att det du nu lyckats få snart försvinner så du kommer hem i helgen..
Kram kram

2008-04-01 @ 15:32:49
Postat av: Malin

Hehe, hmmm... Undra om jag skulle känna mig träffad där ;)
Hoppas att du mår bättre nu, så att du inte missar för mycket!
Krya på dej älskling... Puss

2008-04-01 @ 21:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0