Dumma dumma småkryp..

..återigen har jag blivit biten av något litet kryp! Har fått sammanlagt sex bett, tre på benen samt tre på ryggen. Så klart har jag även fått en reaktion på vissa av dem. På ena benet där jag har två av betten nästan bredvid varandra är 13 x 9 cm stort! De bränner och har en tendens till en hård yta. Som ni kan förstå är jag lagom glad över detta. Det som är mest störigt är att jag har ingen som helst aning om vad som kan ha bitit mig! :-(


Annars har denna dag flutit på ett härligt ledigt sätt. Började igår med att jag och min arbetsgrupp på jobbet var ute och käkade lite god mat och till detta blev det några glas vin och cider. Var en mkt trevlig kväll. Så idag blev det en sov morgon och lite slappande. För att ta sig ner på stan och ta en fika med ett par goda vänner =) och för lite shoppande! Blev även denna gång näjd med mina inköp speciellt min nya väska, lite dålig bild men ni får en aning om hur den ser ut.




Hittade även två underbara sjalar =)



Blev lite dåliga bilder därför bjöd jag på en extra bild på den högra! Finns väldigt många fina sjalar ute i affärerna nu! Och vi ska inte tala på smycken.. alla dessa fina örhängen, halsband och armband. Fyndade även lite smycken på rea i dag. Bland annat ett set som går i lila - så fint!


Imorgon ska jag återuppta mitt letande efter en vinterjacka =) och nästa veckas projekt blir ett par snygga stövlar.

Men ett annat projekt ska även startas upp: leta upp mörklila gardiner till mitt sovrum. Men ska mest titta, för i helgen blir det en sväng till IKEA.


Nej nu ska min nya väska fyllas! Så ta hand om er och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0