Ännu mer bilder..

.. men denna gången ett smakprov på min nya lägenhet. Ska ta lite fler bilder i veckan. Men här har ni i alla fall vardagsrum/kök.




Sen så ska det blir lite förändringar. =) Ska ta mig an att måla min gamla byrå, min ikeabyrå (som står i min hall), skohyllan och antagligen mina gamla stolar! Allt ska bli vitt :D och jag tror det kommer bli så bra så. Sen ska även mitt köksbord fixas i ordning, slipa och olja .Så hur detta blir får ni se under september månad.

Så jag kommer ha lite att göra - härligt härligt! Sovrummet ska även få nya (tjocka) gardiner och nya kuddar, och vem vet kanske en ny matta också ;-) Sovrummet tror jag har bestämt mig för att det kommer gå i färgerna lila och vitt! Sen så ska det hängas upp lite ramar/tavlor och en hängare till mina väskor i hallen. Så om jag vill så kan jag ju alltid hitta något att pilla med.

Som vissa av er vet så har ju även Martin fått sin lägenhet =) så även där håller det på att inredas och smida planer.. Så numera har vi två tvåor att handhålla. Riktigt härligt måste jag erkänna! Just den lilla grejen att Martin brukar vilja sova lite längre än mig på morgonen gör ju att jag numera kan gå upp och göra något annat utan att störa honom! =)

Helgen som gick var det jobb för hela slanten samt hundpassning så det har varit riktigt lugnt! Gårdagen började dock med punka på cykeln, måttlig road var det bara till att börja traska till jobbet istället. Finns inget värre än att börja dagen med att bli irriterad. Lite migrän har även legat i luften :-( Ska bli riktigt skönt att komma i gång och träna nu! Skulle ju ha börjat denna veckan som var.. men det gick i stöpet ordentligt när jag vaknade upp i tisdags med en förkylning och virus i kroppen som gjorde att man svettades så fort man rörde sig. Som ni kan höra hoppas jag att denna veckan som kommer blir en bättre vecka. Men hade i alla fall en mysig dag i fredags med Pia och Malin, då det blev en sväng på stan och fajitas på kvällen. =) HIttade lite smycken som jag bara vara tvungen att inhandla ;-) samt en svart höstkjol:



  • Två halsband
  • åtta örhängen
  • en ring samt
  • ett armband (som jag måste gå och byta på tisdag)
Alltid trevligt att inhandla lite nya saker =)

Nej, det var allt för idag! Sov så gott allihopa!

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Regina

Va fint det va.. ska bli kul och komma ner och titta på den live!



kram kram

2008-08-26 @ 16:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0