trött trött och trött

har varit trött hela dagen.. antar att allergitabletterna har även påverkat min pigghet! Helt tokigt trött har jag varit! Hoppas att morgondagen blir en aning bättre.. Svullnaden på benet är kvar, men det börjar gå över i lite blåmärkesfärger och det kliar fortfarande! :-(

Men nog om det, har ju haft lite tur i dag. Passade på att gå in på Wedins skor för att kika lite, de har lite rea på rea, men jag trodde inte det skulle finnas så mkt reaskor utan jag trodde att det var mer nya höstskor. Så fel jag hade.. hittade lite smått och gott =)

Samma skor men på 2 olika sätt.



3 par skor det och det var riktiga kap! :D Rea på rea.. har haft riktigt mkt tur med rean i år!

Sen kikade jag även in på H&M, hittade denna jacka inför vinterns blåsiga dagar!




Annars har jag idag lämnat in mina sista nycklar till den förra lägenheten så nu är jag av med den! :D Var förbi och tömde mitt postfack på nyhem och det kändes så skönt att veta att man snart skulle hem igen till min lilla tvåa. Saknar inte alls det boendet! Men så klart hade det stället sin charm som alla gamla lägenheter man har haft. Kan fortfarande sakna min dusch i min första lägenhet, min soliga balkong i min andra lägenhet, den kaklade hallen "tyckte om så mkt" i den tredje lägenheten.... hmm.. men vet faktiskt inte riktigt vad jag saknar i de senaste lägenheterna...

Nej, nu ska jag sätta mig och mysa i soffan och kika lite i ikeakatalogen som låg så lägligt i mitt gamla postfack! :D

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0