Ett tag sedan nu..

.. nu var det ett tag sedan sist! Tiden går så fort förbi, har jobbat min första vecka och inne på min andra. =) Börjat träna har jag hunnit med.. en tripp till Malmö och stranden var helgens nöje!

Orkar inte skriva så mkt just nu, är rätt trött på kvällarna. Det är ju en del information som matas in dessa dagar!



Men.. ni två där ute som har satt lösenord på era bloggar ;-) - tror allt ni vet vem ni är! Skulle gärna vilja komma in på era sidor. Läser ju era bloggar varje dag annars, så det känns lite konstigt nu.. Ni kan skriva ett meddelande här på bloggen om ni skulle vilja, så godkänner ja inte meddelandet! =) Så det blir bara jag som ser det! Eller maila mig på [email protected] - om ni vill så klart!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0