Sitter och väntar...

...på att Martin ska vakna så att vi kan äta frukost! Börjar bli lite hungrig.. men men får nog vänta en stund till på min sjusovare! Gårdagen flöt förbi med lite shopping efter jobb, fick införskaffat mig 2 nya kjolar och ett fint linne med ärm och äntligen hittade jag mig en ny väska och en ny plånbok. Sen blev det så klart kinamat på kvällen - så gott! =) Sen fick det bli en promenad i regnet bort till Hemmakväll för att hyra en film och köpa lite helggodis!

I kväll blir det att gå ut och käka en bit mat =) på Verona. Så gott så gott! =)  Annars blir det en lugn helg, och det ska bli rätt skönt faktiskt!

Ha en trevlig helg!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0