Håll tummarna för mig!

Nästa vecka ska vara en bra vecka har jag bestämt!! Fick ett telefonsamtal idag som ledde till att jag ska på jobbintervju på måndag! :D Skoj!! Så nu får ni hålla tummarna för mig! Hade varit skönt att veta vad framtiden erbjuder.. Sen är det ju tenta på torsdagen och sen blir det påskhelg och Malmö som gäller! En underbar vecka alltså (förhoppningsvis)! Annars har denna dagen varit lite väl slapp.. har inte riktigt kommit till ro.. men men har i alla fall bokat in tid så att tandläkaren kan kolla på varför det fortfarande gör ont! Och förhoppningsvis är värken borta till helgen!

Ha en fortsatt trevlig kväll, nu ska jag fortsätta plugga!

Sov gott! :-)


Kommentarer
Postat av: jossan

Lycka till, tummarna hålls!!

2008-03-12 @ 07:49:38
Postat av: Jose´fine

Hoppas att intervjun går bra på måndag då!! Vi får ta en fika någon dag tycker jag! Ha det så bra i Malmö!

2008-03-12 @ 20:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0