Idag har våren kikat fram!

image52

Skönt att våren är på väg! :-) jag känner det direkt mycket piggare och så kan jag inte sova lika länge på morgonen, fast att jag är trött! Älska solen!!! Den är så underbar och så välkommen efter denna långa höst!

Idag har jag och Sara varit på planeringsseminarie med vår kandidatuppsats! Måste faktiskt erkänna att det gick lite bättre än förväntat.. Men vi har mycket kvar att göra! Men vi fick i alla fall inget gult kort.. ;-) Yeah! Annars blir det mest plugg denna vecka.. intervjuguide ska arbetas med..metoden ska inskrivas...i makron behöver jag läsa i kapp lite....finansiering ska återupptas och repeteras..sen blir det att räkna en massa! Så det känns som veckan blir täckt utan några som helst problem!

Det var en som frågade om jag skulle flytta och det kan jag faktiskt inte riktigt svara på ännu. Jag söker jobb både i Halmstad och Malmö plus några orter till. Kan hända att jag finns kvar något år till i Halmstad (och då blir min syster & Jonas glada) men då har jag tänkt att skaffa mig en bil! Mycket enklare att ta sig någonstans när man har en egen bil. Då kan jag ju även ta mig hem lite oftare: träffa de vänner som fortfarande bor kvar där, hälsa på min mamma och släkten, min andra syster och hennes barn. De små växer ju så otroligt fort!! Syster yster med familj kommer och hälsar på oss i Halmstad strax efter påskhelgen, ska bli så underbart att se dem! Var ett tag sedan nu.. :-( Så det ser jag verkligen fram emot! Sen blir det ju smidigare att ta mig ner till Malmö utan detta bökande med tåg och deras tider.

Annars har min tandvärk vägrat släppa! Börjar bli lite smått irriterad på det! :-(

Snart kommer min syster inklampandes och ska hämta Jessie (hunden) så Ni får ha det så bra så länge! :-)

* Krya på dig Martin!
* Hoppas det gick bra för dig Lollo på din "första" dag!
* Hoppas tentan gick bra Malin!
* och glöm inte att det är nya avsnitt av CSI ikväll!


***********

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0