Redan torsdag..

...denna vecka har gått så fort! Men jag fick mig en liten överaskning i tisdags, M hade beslutat sig för att överraska mig med ett besök. Och jag kan säga att överraskad blev jag, hade inte haft en tanke på att han kunde dyka upp. Så det var en väldigt lyckad och trevlig överraskning! :D Gårdagen försvann i uppsatsskrivande, och det flöt äntligen på lite men det blev en sen kväll. Och inte så mycket sömn, för vi har alldeles för mycket kvar att göra på uppsatsen innan kl 15.00. Men det blir en paus efter tre-tiden för att handla och för att ta sig en liten sväng in till stan. Tänkte även hinna med lite städ under kvällen. Bestämde mig igår för att det är dags att byta almenacka igen.. haha.. kan aldrig ha en almenacka tills den är helt slut.. som vissa av er vet. :P Så jag lär ju sitta och pilla med den ikväll också!

Men äntligen nästa vecka, så hinns det med att gå på föreläsning igen! Har missat alldeles för många i denna kurs, som tur är det mycket teori och sambandstänkande och lite matte. Om det var att man skulle ha räknat en massa hade det varit jobbigt nu! Men nästa vecka blir det till att läsa, läsa och läsa! För det hade ju varit skönt att ha satt den tentan, 10,5 hp direkt in på ladoken =)! Men men.. nu hinner ja inte sitta här och skriva. Så ni får ha en underbar dag!

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Nu är det full fart som gäller!! Sen får vi en ledig kväll! :)

2008-03-27 @ 08:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0