så.. nu är det snart dags för sängen!

Sitter här och grejat med denna blogg.. tog alldeles för lång tid innan jag hittade vilken färg, stil och storlek som jag ville ha! Men nu är jag relativt nöjd. :-) Har egentligen en massa annat jag borde göra än att sitta här, men jag har en lite "tycka synd om mig själv" kväll. Tog nämligen bort den sista visdomstanden jag hade i eftermiddags så det värker en del, men men..

Imorgon är det föreläsning som står på schemat! och läsa uppsatser inför fredag, så....

*** Sov så gott!! ***

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej hej!

Såg att du inte hade fått några kommentarer än... så jag tänkte ta tag i det och bidra med den första :)

Jag säger bara en sak... Kul att man äntligen kan få reda på vad du håller på med om dagarna!! ;)

Vi syns på föreläsningen sen (igen)!

Kraaaam

2008-03-06 @ 12:26:33
Postat av: Kristina

Hej . vad roligt att du också har en blogg.
Hoppas att det är ok att jag är inne och kikar ibland. KRAM

2008-03-06 @ 14:53:14
URL: http://mammakristina.blogg.se
Postat av: Josefine

hej hej!
Kul att se vad du gör på dagarna! Roligt att se hur din pojkvän ser ut oxå! :) stackare, hoppas det är bättre i munnen idag!
Kram

2008-03-06 @ 16:09:32
Postat av: Anonym

Hej Sabina, fick syn på dig när ja lä'mna kommentar hos kristina och blev då såklart nyfiken om det var den sabina:-) Min syster pratar ofta om din syster :-) Vad gör du nu för tiden då?
Mvh Josefin Mellqvist

2008-03-06 @ 17:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0