Sista dagen med tentaplugg..

..som synd är det inte den allra sista.. ;-) haha! Nej, imorgon blir det tenta! Så i dag blir det till att plugga som bara den! Men sen blir jag ju "ledig". Ska bli skönt att vara lite ledig, fast att jag har några saker jag ska göra. Så nu hoppas jag på att det blir fint väder till helgen så att jag/vi kan gå ut och gå! Också får jag ju sovmorgon =) På något sätt brukar jag alltid sova längre när jag är med Martin.. Nu ropar böckerna efter mig så ha en trevlig dag i solen!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Lycka till på tentan i morgon!! Ha det så bra under påsk nu, vi ska åka hem idag och bara ta det lugnt!
Kram Josefine

2008-03-19 @ 12:21:24
Postat av: Sabina

Josefine:
Tackar tackar!! =) Ni får också ha det så bra under påsken! Njut nu av ledigheten, det ska i alla fall jag göra! =) Så får vi ta den där fikan till veckan!
Kram kram

2008-03-19 @ 12:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0