Snart fredag!

Såg precis på Criminal Minds och usch vilket jobbigt slut! :-(

Imorgon är det fredag igen och veckan har snart gått förbi. Tandvärken har i alla fall nästan släppt. Har till och med kunnat skratta utan att det har gjort ont! Skönt! :-) Snart är det lördag.. och det betyder god mat och lagad mat! ;-) Sen blir det ju även till att se Melodifestival-finalen! Undra vem som tar hem det hela?! Jag har faktiskt inte riktigt bestämt mig ännu vem jag tycker ska ta hem det, vet bara vilka jag inte tycker ska vinna! Har ni någon favvo??


*** Sov gott ***

Kommentarer
Postat av: jossan

BWO, de kommer nog längst i eurovision song contest, ingen tråkig balad bör vinna iaf! Ha en härlig helg!!

2008-03-14 @ 10:09:04
Postat av: Hanna

Hur har du kunnat hålla denna bloggen hemlig så länge? =) Självklart ska BWO vinna! Vinner perelli-katten gråter jag en skvätt. Kram Hanna

2008-03-14 @ 11:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0