Söndag...

...härliga söndag (saknar dock solen, här är det bara grått!) Dagen började med att sova alldeles för länge. Försov mig enligt mina planer.. så är lite småirriterad på mig själv. Men men!! Idag blir det plugg plugg och åter plugg.. (jag har ett liv utanför böckerna några ggr per vecka, men inte så mkt när det vankas tenta ;-) ) Men när jag har satt sig själv i situationen att jag läser 150 % och ska göra någon omtenta på det, ja då får jag helt enkelt skylla mig själv! Men tänkt vad skönt det blir när jag är klar med skolan! Har drömt bort mig emellanåt denna vecka.. vad jag ska göra med min fritid när jag börjar jobba! Ojoj.. träna, ta en tripp (några) till London, åka hälsa på mamma, träffa min syster och hennes familj betydligt fler gånger än vad som har varit, träffa mina vänner där hemmaöver! Ta en tripp till Stockholm hälsa på dem där! :-) och mycket mycket mer.. och sen kommer jag ju vara en del i den södra delen av Sverige så klart! Och på tal på de grejerna jag ska köpa till mig själv! Haha.. Nej, ska blir riktigt underbart att skaffa jobb och börja göra de sakerna jag vill göra, men inte har tid och råd som student att göra!

Igår var jag och Sara hos M & J :-) Åt god mat (fläskfilé, potatisgratäng & svampsås), sen blev det melodifestivalen..och en bit kladdkaka.. Rätt låt vann absolut!! :-) vilken artist Charlotte Perelli är! ..men Sanna är bra hon med, men jag tror på en lite snabbare låt som representant för Sverige! Blev dock rätt chockad när jag hörde att "Pling" hade varit med och skrivit på Christer Sjögrens låt.. hennes låtar brukar ju vara bra!

Och Hanna jag har inte gömt bloggen för dig.. ;-) jag har ju inte haft den så länge.. :-) (ps. filmerna var ju underbara)


Ha en underbar söndag allihopa!!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0