Tentan..

...gick tyvärr inte så bra som jag hade hoppats på! Fick en liten minnesförlust och hade en sån där dag när meningarna inte riktigt flyter på! :-(  Är så störigt när det händer! Men men.. kan inte gå runt och tänka på detta hela tiden, för då blir jag ju inte så rolig att umgås med.. :P Gäller bara att få prata av sig lite.. så brukar jag kunna släppa det!

Nu väntar i alla fall en helg med ledighet! Så skönt!!! Tänker i och för sig ta med mig Makro-boken, behöver komma i gång i den kursen! Men det gör inget. Innan tåget går, ska jag städa upp lite här som jag brukar göra efter en tenta.. äta lite och ta en sväng med Jessie och så klart packa..så det är nog dags att jag sätter i gång!

Kommentarer
Postat av: Sara

Så tentan gick inte så bra säger du... Var det luffarschacks-Bengts fel eller? ;)Får man följa med på promenaden med Jessie eller? :P

2008-03-20 @ 13:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0