Trevlig helg!

Gårdagen flög förbi med en hel del plugg, och igår fick vi tom gjort något.. skönt!! Sen så tog jag och S oss en liten shoppingtur! Fick inhandlat en hel del faktiskt. Hade slut på en hel del hygiensaker hemma så det var bara att fylla på. Allt ska ju ta slut på en och samma gång. Men jag som alltid tyckt om att "börja om" eller "starta nya" saker, gör det mig absolut ingenting! Shoppat = Städa. Shoppat in lite nytt.. ja då får man se till att det blir ett städ också. Så nu känns allt bra igen! Är på mycket bättre humör när det är städat, och jag får pluggat mer då! Och som alltid när jag gör ett sådant städ så måste jag ändra om lite i sakerna. Hyllan (höga vita hyllan) blev även denna gång omrörd ! =)

Älskar såna shoppingturer då man hittar allt man skulle ha, och en bonus är ju när man får lite rabatt på det man ändå skulle ha köpt.  Så nu är även vårjackan inhandlad och den är så skön, hade tittat på den innan, men då i en för stor storlek. =)  Fick även hittat mig en ny almenacka för året 2008.. perfa! :-) Så nu får M stå ut med att jag måste fylla i den lite under helgen. Haha.

Idag är det till att tvätta, för om man har städat så som jag gjorde denna gång, får det inte finnas någon tvätt heller.. ;-) För i min lilla lägenhet märker man av om det finns tvätt eller lite disk. Kan lätt bli lite stökigt.

Ikväll kommer M igen! :D Mysigt.. ska "slappa"/ vara lite ledig denna helg.. för jag lär ju inte bli ledig förrän om 2-3 veckor efter detta.. Tenta och uppsatsinlämning närmar sig med stora steg.


Lite kort från min och M promenad förra helgen, en liten blandning av vår och vinter!

image56

image57

image58



Ha nu en mysig helg allihopa! :D

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0