Vilket härligt väder! :-)

Visst kunde det ha kommit lite tidigare, men men.. det är ju alltid något. Speciellt så här inför påsken! Haha.. ..helt tokigt! Tänk när man var liten och och var utspökad till påskkärringar, det var så skoj! Ser korten framför mig, jag och mina syskon som tre små påskkäringar! Måste se till att skaffa hem dem korten! Så roligt det var.. .. målade massa teckningar....fick godis..var utklädd och så var det ju vår! Men vänta ni, snart är snön borta igen och det blir sol, sol och sol... :-) Med massa sköna promenader..grillning..picknickar och all den energi som medföljer!

Men men.. nu ska jag få i mig något att äta, sen blir det några timmars sömn..så att jag kan förstå det jag läser..var lite rastlös igår så fick nog bara 4 timmars sömn totalt och jag behöver lite mer än så idag. Men nu är det bara att vänta och se.. och vem vet, det kanske var värt det! =)

Så ha en underbar dag i snön! Och glöm inte njuta av det sköna ljuset som kom med snön!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0