Vill ha värme och sol!!

image27

Alla som har bott i Halmstad vet att det blåser och blåser och blåser! Att cykla längs Laholmsvägen kan ta en stund..! Det är det som jag kommer sakna minst här, all denna blåst!

I dag har jag fått städat, pluggat och skickat in lite jobbansökningar! (Håll tummarna för mig) Skönt! Annars är allt bra, förutom att det börjat värka i munnen igen nu på kvällen.. men men...

Nu är Martin i alla fall på väg upp till Åre!
Fusk!! Jag vill också se snö!! :-( Har fått sett snön 2 ggr denna vinter och snön la sig aldrig ens! Till och med Skåne har haft mer snö! Nej, det får bli både en solresa och en vinterresa när jag har börjat jobba! För då ni.. då ska ja börja resa igen! Har några ställen som jag vill besöka! Men sen får vi se vem jag tar med mig... Antar att det finns några som är sugna på att följa med.. :D

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej, ja visst var det länge sedan, men du kom iaf ihåg mig :-)
Ja, jag har pluggat på universitetet i 3år nu och är klar om ca ett år, skall bli sååå skönt och gissa om man skall resa när man är klar ja :-)
Läser till lärare och trivs jättebra, härligt det låter att du sökt jobb, man längtar ju rätt gött nu. Några andra härifrån som du ser i Halmstad eller? Ha en härlig helg!!
/Jossan M

2008-03-07 @ 09:55:22
Postat av: Emelie

Hej Sabina!
Jag är Jens "fru"- Emelie. hittade hit från Jossans blogg.
Fina bilder, ha det fint & hälsa Marina, hör av dem alldeles för sällan.
Ha en underbar helg.
Kika gärna in på vår blogg med!

2008-03-07 @ 14:55:32
URL: http://famohlson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0