Äntligen!

... nu är uppsatsen blivit kritiserad och vi har fått kritiserat andra uppsatser! Två dagar - drygt 8 timmars diskussion! Jo då.. lite trött blir man! Men nu är det bara betygsättning kvar! Så skönt!!! :D Detta har firats med lite vin och god mat! Men tyvärr så är det föreläsning imorgon! - den allra sista! =)

Annars är det bara bra med mig! Går och småplanerar hela tiden inför min nytt place! Kan ju inte låta bli...

I helgen ska jag åka hem till nära och kära! :D Ska bli skönt, få lite energi och bara njuta av ledigheten! Nu har jag ju skaffat mig en kamera också.. så nu är det inte helt omöljigt att jag lägger in lite fler kort =).

Men som ni märker är jag lite tröööött!! Så sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0