Gårdagen..

...blev det en tur till skolan för att plugga lite, men har tyvärr väldigt svårt att få lite ro i kroppen just nu. Längtar till fredag efter tentan! Men men... så kan det vara ibland! Fick pluggat lite i alla fall!

Martin kom vid 18-tiden :D Så gårdagens kväll var en väldigt lyckad kväll! Käkade kinamat (från Kina Box), hämtade hem min nya resväska/resväskor! Som jag inte kunde motstå att köpa, behövde ju en ny, åker ju en del fram och tillbaka. Sen så kostade den ju inte så mycket.. Ett fynd kan man säga! =) Och är mycket nöjd! Min nya resväska:
(bild tagen från ellos.se)

En promenad blev det även, så skönt, gick ner till Östra stranden.. där käkade jag även min första mjukglass (blandad med vanilj och jordgubb) med tutti frutti strössel på =) Den första mjukglassen i år! En liten spelhall finns det även fär nere så det blev även två omgångar med Airhockey! Vem vann? Jo då, jag hade turen på min sida igår, hehe!! =)

I dag blir det en dag med plugg... sista dagen denna omgång.. Så ska försöka ta mig i kragen! Och förhoppningsvis innan denna dag tar slut, har jag kunnat lägga kandidatuppsatsen bakom mig! Yeah! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0