Halmstad Högskola - 25 år

  • "Kartongmat"; Trerätters middag serverad i en kartong. Helt OK för att servera mat till 2000-3000 personer..
  • Glass till efterrätt, gott men sött =)
  • Rektorn, Pia Mattson och några andra lärare spelade "We Dont Need No Education" med Pink Floyd! Passande eller hur! :-)
  • Amanda Jenssen uppträdde..
  • Fyrverkeriavslutning - grymt vackert! =)




Sara & Pia



Jag & Malin


Sofia


Oscar, Henke & Christoffer.


Amanda Jenssen


Jag & Frida med våra fina blommor som vi fick ta med oss hem efter kalaset =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis till examen! =) Jag sitter här och njuter, funderar på sommarens projekt... sola sova och till sist mysa med bebis! Klart att du får lägga till bloggen! Massa kramar, lycka till på måndag!

2008-06-01 @ 09:21:48
Postat av: Lisa

Sabina nu e det alldeles för länge sen som jag såg dej...!! Så himla fin du är i långt hår! det passar du verkligen i! KRAAM

2008-06-02 @ 19:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0