Oj oj oj.. här händer det grejer!!

Som ni kan se på min rubrik har det hänt en hel del. Så tiden har runnit ifrån mig. Har haft några superbra helger med picknick, resturangbesök på Sankt Marcus i Malmö och det har bara varit såååå bra!! =)

I går var jag och kollade på en liten tvåa inne i stan! =) Och i dag skrev jag på kontraket! Hihihi... Känns lite overkligt måste jag säga! Jobb och lägenhet och allt inom en månad =) Det är LYX!! Det vet ni som söker lägenhet och jobb just nu. Inflyttning blir 1 augusti, så jag kommer hinna med att känna på "Halmstad city sommarlivet". Men måste säga, känns riktigt bra att lämna Nyhem bakom sig för en lägenhet med ett sovrum, ett fräsch kaklat badrum och en hall som det går att saker i utan att det blir alldeles för trångt.

Så hur mår jag! =) Bara bra! I skolan är det fullt upp, och då menar jag verkligen fullt upp! Uppsatsen ska in om en vecka och en dag! Tokigt snart! Men det kommer vi att lösa ;-) Det har jag hört från en säker källa =).


Har tyvärr inte tid att skriva mer just nu.. ska ringa lite samtal och säga upp lite saker och så :D. Så ha en underbar dag! =)

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0