EXAMEN!! =)

Började denna dag, med att göra en tenta som kan ha gått vägen... Fått uppsatsen godkänd!!! Underbart! :D Efter tentan och lite sökandet efter högskolans logga till uppsatsen, var det hem och duscha för att ge sig tillbaka till skolan.. Kl 14.30 var det samling för lite tal och musik! En liten avslutning på denna tiden!

Sen så har ju båda mina paket kommit på posten, så det var på tiden att jag fick hämta dem. Lite examenspresenter till mig :D Det jag blev mest nöjd över är min coola smyckeshängare (köpt från broarne.se, se tidigare inlägg):
(Bild från broarne.se)

Nu väntas en kväll av firande, fira att man har tagit examen och Halmstad Högskola 25-årsjubileum! =) Nyfikna → (http://www.hh.se/omhogskolan/hogskolanfirar25ar/jubileumsfesten.4248.html)

Ha en underbar kväll! =) Nu ska jag gå ut och slappa i solen!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0