Ny vecka- nya tag

En mycket trevlig vecka ligger framför mig!! =)

Jobbar dag hela veckan - så skönt!!

Varit i tränat poweryoga i dag och imorgon blir det pilates! =) Äntligen!

Varit duktig och handlat mat. Har lagat lasagne och gjort en liten sallad till. Är ju perfekt att ha i frysen och till lunch på jobbet.

Fått tvättat två tvättar - behövdes! Men måste ringa till hyresvärden och fråga om ljudet på min tvättmaskin... tråkigt!

Måste boka tid hos barnmorskan, dags igen! Fattar inte att ett år går så fort!

Bädda nytt i sängen, ska hinnas med innan sängen kallar..

Påbörjar min andra utbildning imorgon för nästa nivå som Banksäljare Privat! Kul!! :D

Längtar till helgen då jag ska få se min syster med familjen och busa med de små!

Sen så kommer ju Martin också ♥, var ett tag sedan han var här uppe nu. Har ju åkt ner en hel del eftersom han har behövt shoppa massa saker till sitt nya place. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0