Två av tre..

...jobbkvällar är gjorda! En kväll kvar och imorgon kommer jag även hem en timma tidigare! Härligt!

Tidigare i dag blev det en sväng ner på stan, och ja det är ner - i alla fall ner för mina trappor :-) ,för att köpa mig en ny almenacka! När jag stod i duschen i morse, bestämde jag mig för att  att det är nog dags att rensa lite och börja om med en clean start. Och i mitt liv betyder även en ny almenacka!

Eftersom min sommar inte riktigt blev som jag hade tänkt med träningen. För det satte ju mitt "lilla" knäproblem stopp för det så jag har fått hålla mig borta från träning och som följd även ta det relativt lugnt så knät fått vila. Men from nästa vecka när mitt gym har öppnat igen och jag är tillbaka igen efter helgen så ska allt bli som jag vill! För jag tänker kämpa, vägrar ge upp - jag är ju trots allt bara snart bara 24 år. Då är det aldrig kul att höra att du kan inte göra detta och inte detta osv... Är förbannat trött på detta! Så nu j*vlar!!!


Min helg har varit mycket trevlig, var nere i Lund och myste. Har åkt runt som smakråd och sällskap med Martinnär han har letat saker till sin lägenhet. :-) Lördagskvällen stannade vi hemma och Martin lagade så god mat!! Klyftpotatisen blev så perfa och nötköttet, vitlökssmöret och en liten sallad satt så bra! På söndagen blev det äntligen dags för bio, Arn - Riket vid vägens slut, tyckte absolut om den! Den var bättre än den första filmen, så se den om ni tyckte om första filmen. Jag åkte hem igen på måndag förmiddag- så denna helg blev en dag längre än vanligt! Och det är guld värt, den lilla extra kvällen!

Men nu har jag tyvärr inte tid att sitta här, för nu lockar min nya almenacka alldeles för mycket. Och ja -jag är lite tokig ibland! =)

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0