Bröstchock..

..haha nej då. Det var inte så extremt men jag fick mig en bra "tillsägelse" och chock från expediten på Triumpf.

Frågade expediten vad mina mått är? Kände mig lugn för jag sökte mest bekräftelse på att jag hade rätt storlek på mina bh-ar, att jag var på rätt väg. Men så fel jag kan ha. Enligt henne skulle jag ha en storlek ner från 75 till 70! Här har man gått och trott att man är en 75 runt sen man fick sina bröst i tonåren sen att jag skulle upp några kupstorlekar gjorde mig ännu mer förvirrad!

Synen jag hade på min bh-storlek var en smal tjej med stora bröst! Haha och så ser jag inte på mig själv! Att en bh-storlek har fått en inpräntad bild på hur bröst ska se ut i en viss storlek fick sig en känga. Problemet är ju att mina axlar har fått bära för mycket gentemot min bröstkorg har fått gjort.

När jag sen jämförde "min" bh-storlek med den bh-storlek jag har så var det en stor skillnad. Mina axlar kändes lätta och befriande. Att rätta till bhn/brösten existerar inte vid användning av denna bh:n. Expediten trodde även att min spänningshuvudvärk/migrän skulle påverkas till det bättre och det hade ju inte varit fel. Började med att köpa mig en t-shirt-bh och den är grymt skön inte så snygg men grymt skön! Så nu får jag ut och köpa mig en eller två bh-ar till.. Måste ha några fina också!! =) Så det får bli ett besök på Change på Nova i Lund till helgen.

Jag rekommenderar alla att gå och mätta sig, småbystade som storbystade.

För er som vill försöka er på att mäta hemma kan kika in här: http://triumph.timarco.se/ShopPaged166a70f-2f54-4a90-8df9-f26b42cd3627.aspx.


Kommentarer
Postat av: P

Det va ett lite annorlunda, men även roligt

2009-04-27 @ 19:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0