Glad Påsk

Vilket påskväder vi har! =) Helt underbart. Helgen som var tillbringade jag o M hemma hos min familj. Hade årets första picknick, första grillningen och som jag njöt. Finns det något bättre än att vara med människor som man bryr sig om och älskar. Jag o M blev så klart kära i de små kattungarna, speciellt M, så nu funderar vi på att ta oss en tur upp snart igen. Måste kolla min almenacka först bara. Helgen som är, har jag tillbringat i böckernas värld, samt att jag kan inte hålla mig borta ifrån M så det blir en tur ner dit idag, hitta inspiration och motiviation för att orka läsa.

Lite bilder från förra helgen:
 









Nej, nu är det dags att återgå till böckerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0