Klappar mig själv på axeln..

..nu på morgonen har jag fått gjort en massa saker (känns det som i alla fall)
- slängt skräp
- slängt massa glasflaskor (som enbart stod i vägen i hallen) till återvinning
- gått en skön morgonpromenad
- handlat frukt på torget =) (första gången och känner på mig att det kommer ske fler gånger)
- tränat (hemma)
- gjort frukost (smoothie: med banan, päron, kiwi samt linfrö- både delade och hela- för bästa resultat)
- ringt och mailat uppsägningar av tidningsprenumerationer


...och nu ska jag plocka undan sen kommer det bli plugg en timma, sen slänga i en tvätt och förbereda dagens mat, plugga ytterligare en timme o s v.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0