Då var denna helgen över...

har haft en jättemysig helg! =) Helgen började med att jag fick lite finbesök! Underbara Ulrika har varit på besök hela helgen. Började fredagskvällen med mys med thaimat och vin. Lördagen startade vi med en promenad runt Nissan =) därefter lite frukost! Sen blev det lite shopping... :D Blev en sväng både på stan och Eurostop.

 

Förälskade mig i denna underbara väska samt denna kjolen. Fanns bara en kvar av vardera så jag var bara tvungen att ta med dem hem.. ;-)

Kvällen bestod av god mat =) Vi åt Fläskfilé med sås och ugnsstekta och till det blev en riktig god sallad med lite vin. Sen drack vi lite till vin och lite till sprit. Var även sväng ute så vi fick dansa av oss lite i alla fall..





Denna dagen har vi varit ute hos M o J i Frösakull och gått en promenad vid stranden. =)



Nu är jag hemma själv och myser med lite ljus. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0