God morgon alla..

Denna sköna lördagen startade med att sova ut! Så snart är det dags för frukost! =) Sen en sväng till svärföräldrarna och ikväll blir det St Marcus Vinkällare! Längtar! =) Vi ska ju ut och fira lite jag och M..♥  2 år har gått och det måste vi ju fira lite.

Igår blev det som jag hade tänkt! Upp kl 6.00 till gymmet när det öppnade. Körde 20 minuters intensiv träning på crosstrainern. Bort med 250 kcal direkt på morgonen. Sen hem för att klä om till jobb kl. 8.00. Jobbade till 16.30 sen upp på stan en sväng leta upp ett par stövlar som jag har tittat på i ett par dagar som tyvärr var slut i min storlek men hittade så klart ett par andra stövlar http://www.nilson.com/Nilson/Dam/Modeller/Stovlar.aspx?artnr=245382&nodeID=620. Kan vara trevligt med ett par stövlar som inte är svarta. Sen blev det snabbt hem och packa det sista för att stressa iväg till tåget. Avslutade kvällen på Mando i Malmö och lite biljardspelande. =)

Ha en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0