Hemmakväll..

Sitter och kollar på Sleepers från 1996 http://www.imdb.com/title/tt0117665/. Det är en filmatisering av boken Sleepers som är verklighetsbaserad. Om filmen kom 96 borde jag alltså ha läst boken tidigare än så! Tokigt värre, över 13 år sedan jag läste boken men kommer fortfarande i håg vad hemsk boken var och vilket intryck boken gjorde på mig. Tyvärr så är det ju som vanligt att filmen inte berör på samma sätt.

Annars har denna fredag spenderats på gymmet, varit på långpromenad med Jessie, en sväng på stan, i soffan och framför datorn. Har äntligen fått rensat lite i min autostart! =) En skön ledig dag helt enkelt. Denna helgen består annars av jobb - det sena passet (tur att man inte jobbar de passen så ofta, tråkigt att spendera helgkvällarna på jobb). Men denna helgen har jag även finbesök, av Jessie =) hon ligger här bredvid mig och sover (samt ger mig lite värme och det kan ju behövas i min kalla lägenhet).

Lite bilder ifrån min och Jessies promenad runt Nissan idag:
   
   
                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0