Oj, vad denna veckan inte blev som jag planerat

.. Som jag skrev sist hade jag planerat att skriva här i tisdags kväll. Men tisdag kvällen försvann i, vet inte vad som har orsakat min trötthet men sov bort den största delen av den kvällen. Igår var jag och tränade efter jobbet, skulle ha gått på ett pass men det var fullt så det blev lite kondition och styrka istället. Känner mig riktigt stolt över mig själv, tränade även i måndags styrka.. =) Nu har jag varit på gymmet några gånger i veckan och det börjar märkas. Kanske inte utåt men jag känner var mina muskler är. Denna kvällen blev inte heller som planerat, så det får bli att gå och lägga sig om en timme för har en hel del jag ska göra imorgon bitti istället. Måste hinna ner till gymmet innan jobbet så det får bli att gå upp runt 6. Innan sängen ikväll får det bli lite packning och diskning.

Snart är det alla hjärtans dag, kan tänka mig att många har planerat en massa. Ja o M ska ju fira vår kärlek ordentligt om 2 veckor istället.. när vi har varit ett par i 2 år! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0