Vilken morgon..

..sitter och äter frukost och idag innehåller den:
  • lite mer än ett halvt äpple
  • ett kokt ägg
  • ett halvt glas juice
  • ett halvt glas mjölk
  • hembakat bröd
  • en mugg fullkornsvälling
det är vad som står på min frukostbricka =)

Och idag behöver jag all denna energi! Har varit på gymmet och joggat på crosstrainern i 45 minuter. Sprungit bort ungefär 500 kcal. =) Känns riktigt skönt. Om jag skulle ha en maskin hemma så skulle detta var en sån. Kan ju inte använda löpbanden pga utav mina knän. Så en crosstrainer faller mig precis i smaken. Känns ju som man joggar och snart kommer min lilla mp3 på posten också.. Använder min vanliga mp3 nu, men saknar att kunna haka fast den i kläderna.

Idag är det ju min lediga dag! =) På schemat idag:
  1. Duscha
  2. Påbörja semlebakandet
  3. Ut och gå med Jessie i en timma 
  4. Avsluta semlebakandet
  5. Baka bröd
  6. Dammsuga och tvätta golven
  7. Tvätta
  8. (En sväng på stan)
  9. M o J kommer på besök
  10. Slappa
Det är några av de sakerna jag har tänkt att hinna med idag..

Men nu är det dags för steg 1 duscha.. vill ju hinna ut medans det fortfarande är sol ute. Ha en skön måndag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0