Då var denna tentaperiod över..

fast den där tentan kan vi ju glömma! Skulle haft den där sista kvällen, så hade det gått bättre. Men men, nu lägger jag det bakom mig. Och tar tag i det i mytt nya liv! =) Fick mig i alla fall en härlig promenad hem från högskolan i snöyran! jag fick min snö, men tyvärr fick jag även en isgata. :-/  Som tur gjorde att jag och cykeln blev ovänner ;-) men det gick bra förutom lite öm och lite blåmärken. Fösökte mig även på att cykla till skolan idag, men det la jag ner snabbt efter ett möte med isen igen =) Tyvärr så hände det något med bromsen på cykeln efter mötet! Så idag blir det promenad till och från jobbet! Segt men ändå skönt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0