Första dagen på andra veckan..

..alldeles riktigt andra veckan är i gång. Känns bra, känns riktigt bra. Och imorgon börjar jag gå på gym igen, ska bli riktigt skönt att komma igång. =)

Helgen som gick började med ett besök av min M, så då blev det kinamat och lite biljardspelande. Vann så klart några omgångar ;-) men det var tyvärr på grund utav mina medspelare som slog ut varandra och sig själva! Haha!!

Lördagen bestod av jobb och mys med M o J, lagade lite mat, drack lite vin och spelade face ten. Var riktigt länge sedan jag spelade det, vi spelade detta kortspelet en hel del när vi var tonåringar och bodde hemma. Som ni kan förstå så var det ett par år sedan..

Söndagen var det jobb igen och kvällen tillbringade jag i soffan med en filt och såg på serier och filmen A lot like love. En riktigt mysig film där timing är allt. Så jag gick i säng så där sprudlande inombords. =)

Idag är jag ledig och det är såååå skönt! Blev en promenad med Jessie "runt" Nissan, en kollega berättade om den rundan i går och det var en lagom runda, på drygt 55 min eller ngt.. Skönt att kunna variera promenaderna. Är riktigt tråkigt att alltid ta samma runda speciellt när man går själv.

Kommentarer
Postat av: Marina Hansson Ohlsson

hej sis

du får ta med mig på den promenaden någon dag.

tack för att du tar med dig jessie ut och går.

2009-01-12 @ 19:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0