Ledig dag! Så skönt!!!

Idag är jag ledig och det är såååå skönt. Tog mig en riktig sovmorgon, vaknade knappt när syrran släppte in jessie vid 8-tiden. Men det behövdes för nu är jag mycket mer utvilad. Ska snart ta på mig skorna för att gå ut en sväng, om det inte är lika halt idag får det blir en promenad bort till Västra stranden och tillbaka. Gör både mig och jessie gott!

Hoppas verkligen att all is är borta nu! Gick till jobbet igår och hem, ditvägen gick det relativt bra. Då var det fortfarande snö ute som skyddade mig lite från isen.

       
    
       
Lite bilder i alla fall när det var snö på marken! Min väg till jobbet, riktigt mysigt att cykla eller gå vid Nissan. Speciellt när det blir ljusare på morgonen =)

Men tyvärr när jag skulle hemåt på kvällen var all snö borta och bara isen kvar. Så det tog en stund att gå hem. Tror att jag var på att trilla över 10 gånger så jag är rätt glad över att jag lyckades komma hem helskinnad! =)

Den femte dagen på mitt nya liv känns otroligt bra, blir bara roligare o intressante varje dag. Så jag hoppas verkligen att detta kommer att funka.

Nej nu måste det ringas lite samtal och slänga i lite tvätt.. och framför allt bara njuta av att vara ledig! För imorgon är det jobb igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0