Tisdag fast det känns som måndag..

Har haft väldigt svårt att förstå att det är tisdag idag. Har nog gått runt och trott hela dagen att det är måndag. Antagligen för att min måndag försvann i ett nafs! Jobbade, handlade massa massa mat.. så nu är kylen full av massa goda saker samt handlat hem lite ny inspiration till köket. Sen har jag haft lite smygande huvudvärk.. kan inte förstå varför.. funderar på om det är för att jag inte har strechat. För innan jag gick till gymmet idag hade jag lite huvudvärk, och nu när jag sitter här hemma igen efter en runda på maskinerna, lite strech och en flaska vatten så mår jag bra igen! =)

Känner mig nyttig igen, sååå sköönt!!

Nu är det dags för en liten snabbdusch för att sen greja lite här.. och förhoppningsvis orkar jag ta fram dammsugaren..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0