Torsdag morgon..

.. har precis ätit frukost och ska snart gå till jobbet! Ska försöka att hinna med att lämna in min cykel börjar sakna den! :-( Gårdagen bestod av brödbak :D Underbart gott blev det.. brödet påminner mig om ett jag fick hos en kompis när jag var liten. de hade alltid det brödet hemma.. (i alla fall som jag kommer ihåg det)! Det bästa är att det inte är så många ingredienser så det mesta har man ju hemma =)



För er som är sugna att testa hittar receptet här.. Svärmors Matbröd
Bilden är tagen ifrån tasteline.com

Ikväll blir det styrketräning, måste måste röra på mig.. Känner mig faktiskt redan rastlös om jag inte gör det! Sen blir det till att plocka i ordning, springa ner med lite saker till källaren... för imorgon får jag finbesök :D

Ha en bra dag allihopa och hoppas ni har kryat på er... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0