Utmaning..

Jag fick en liten utmaning från Lollo och det kan jag ju ställa upp på! =)

4 av mina favoritprogram:
♣ Mannen som talar med hundar
♣ Privileged                                                  ♣ Dexter
♣ Greys Anatomy                                         ♣ Gossip Girl
♣ Criminal Minds                                        ♣ One Tree Hill

(lägger till några extra, har lite svårt att välja :P )


4 saker jag gjorde igår:

♣ Tränade Poweryoga
♣ Jobbade
♣ Pratade i telefon ;-)
♣ Väntade på vaktmästaren

 4 Saker jag ser fram emot:
♣ Hoppa tandem =)
♣ Sommaren
♣ Julimånad ;-)
♣ Vara tränad

4 av mina favoritrestauranger:
♣ S:t Markus vinkällare i Malmö
♣ Fridolfs i Halmstad
♣ Pios i Halmstad
♣ Mando i Malmö

4 saker på min önskelista:
♣ En bil
♣ Vandra i Norge
♣ Sommar och sol
♣ Slippa migrän för alltid!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0