Välkommen År 2009!

Detta året är ett år som jag ser framemot av många anledningar..! =)

En av de sakerna jag har tänkt att bättra mig på är att uppdatera min stackars lilla blogg, som blev bortglömd. ;-)

Nej, nu får det vara nog av 2008, har bestämt mig för att jag är numera en frisk människa (alltså ingen förkylning eller problem med rösten).

Hösten 2008 försvann så fort att jag inte riktigt hängde med tror jag, men nu går vi mot ljusare tider.. underbart! =) Älskar våren och den energi medföljer.

Tänkte bjuda på lite smått och gott som jag har gjort denna helg (den för övrigt väldigt väldigt lugna helg):


Fyndade detta härliga armband på rean på http://kyssjohanna.jetshop.se/ (Bilden kommer även därifrån)

sen hittade jag även lite gott på H&M, var egentligen inne för att kolla på rean men så dök jag på detta istället ♥
(alla bilderna kommer ifrån Hm.se)


Visst är denna färgen härlig! =) Ett måste i min garderob!

Sen så har jag även hunnit möblera om i min lägenhet =)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0