-

Just nu är jag rätt så off. Har varit hos läkaren i dag med mitt knä och det slutade som "vanligt". Utredning pågår.. det är väl underbart.?! Här är det många känslor som sprudlar därför tänker jag hålla mig kort. Ska i alla fall röntga imorgon men där lär de väl inte se något så nästa steg efter det är nog titthålsoperation. Jag får helt enkelt avvakta och se.  Den stora frågan är kommer de att hitta något fel?

Annars för er där ute som inte har problem med knän eller kropp.. Ta vara på det och njut!

Kommentarer
Postat av: louise

Hej gumman! Oh fy vad tråkigt :( hoppas verkligen att det kommer att gå bra! var rädd om dig! kram

2009-03-31 @ 08:43:25
URL: http://lece.blogg.se/
Postat av: Regina

hmm, det lät ju inge bra... får hoppas att det bättrar på sig.... kram ses i helgen...

2009-03-31 @ 17:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0