helgen över

.. vilken härlig helg jag har haft.. tagit det lugnt, grejat, fått stryka en massa saker ifrån min "att göra" lista. Har äntligen läst en bok (absolut läsvärd-vidare info se tidigare inlägg). Mår bäst när man får gjort det någon gång ibland. Känslan att släppa allt annat och bara fokusera på det man läser, låta fantasin skapa ansikten och händelser. Tiden står stilla under tiden man läser. Finns ingen som helst tidsuppfattning. Helt enkelt bra för själen min. Få försvinna en stund i böckernas värld ...

Just nu sitter jag och lyssnar på min favorit James Morrisson.. älskar sån musik.. Det är väl därför Martin säger Sabina-musik när han hör sån här musik.. men jag blir avslappnad och oftast så slutar jag nog grubbla när jag hör sån musik =) eller så börjar jag.. Haha!  Har hittat hans första skiva nu så nu får vi hoppas att den är lika bra.

Veckan som kommer blir att komma i gång igen efter en veckas vila för mitt knä. Var nog lite för duktig där en stund- mitt stackars knä orkade inte med. Frusterande men vad ska man göra- vägrar ge upp. Har så mycket jag vill göra.. och då behöver jag mitt knä. Vill t ex kunna ta en långpromenad utan att tänka på konsekvenserna.. Min tanke är att bli bästis med viljan och energin.. ;-)

Men just nu längtar jag efter våren..



Sov gott ♥

Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0