James Morrison..

.. sjunger i mina högtalare just nu! =) Så skön röst denna mannen har.


Blir att köpa hans skiva! Men just nu njuter jag av hans musik.

Annars har jag haft en underbar helg! Var ju i Lund hela helgen, med mys och god mat! St Marcus Vinkällare är absolut en favorit.. men inte för ofta.. jag måste ju få längta lite emellanåt! Blir mys denna helgen som kommer också.. ner till Lund igen. Så vi tänkte att vi skulle ta oss till simhallen på lördagen ska bli riktigt trevligt! Ska investera i ett 10-kort så jag kan röra mig där nere också ;-)

Träningen börjar faktiskt känna som om det vore en skön vana! Känns otroligt skönt! Mår ju mycket bättre med träning..och bättre ska det bli. Ett steg i taget bara!

Nej nu ska jag fortsätta lyssna en stund till på denna skivan sen är et sängen som gäller. Har det tidiga jobbpasset imorgon. 6.45 ska jag vara på jobbet.

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0