Migrän, migrän och migrän..

Underbart det är att veta att man är en av dem som får stå ut med migrän! Jobbade i onsdags, sista kvarten på jobbet ville man bara hem till soffan/sängen. Och det var där jag hamnade resten av kvällen.. :( Sov bort hela den kvällen.. surt! Så gick jag till jobbet igår, gick hem de sista 3 timmarna, klarade inte upp det. Försvann ytterligare en kväll.. och idag får jag se hur jag gör! Allt hänger på mitt huvud, men börjar inte förrän kl. 13 så har några timmar på mig..

Så det blev ett klagoinlägg.. Men men..

Kommentarer
Postat av: jessica

Man får klaga gällande migrän.

Jag har ju också det, som hela er familj.

Ett tips, skaffa barn. Det har faktiskt blivit jättemycket bättre sen jag fick Nora....tål att tänkas på kasnke.

Kram

2009-03-13 @ 18:29:17
Postat av: Sabina

Tack,ibland så blir man bara så trött på det! Skaffa barn alltså?! Det finns ju med på schemat ;-) men ska vänta några år till, sen så.. Härligt att höra att det blev bättre för dig i alla fall efter Nora. Hon är ju söt som en liten docka. =) Kram kram

2009-03-14 @ 00:29:54
Postat av: jessica

Ja, det har helt klart blivit bättre. Läkaren sa att det brukar kunna bli så. Jag får attacker ännu ibland, men inte alls som innan. De är mycket lättare att stoppa, samt går över fortare. Hoppas det blir samma för Marina.

Kram

2009-03-14 @ 12:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0