Kvällen..

..har bestått av ommöblering av sovrum (igen). =) Får se hur länge jag har så här. Plockat undan, dammsugit och tvättat har jag även hunnit med.  Hade tänkt att köpa hem lite vita handdukat billigt från HM (de hade ett erbjudande), men det var redan utsålt. Fick tidningen idag, så frågan är har de beräknat så fel eller har det varit tokmånga köpare?!

Hade behövt lite doftljus och lite större ljus så det får nog bli en snabb runda på stan efter jobb imorgon. Denna vecka gick snabbt, har inte hunnit något på jobbet känns det som och imorgon är det sista jobbdagen denna vecka. Ledig fredag och sen är det helg. :D Tyvärr är syster yster här nere sjuk (Krya på dig ♥) annars hade vi haft en liten bakdag. Men men.. det får bli en annan dag. Har önskat schema på jobbet idag för hösten, känns inte alls fel =) Vill ha sommar först, men gott på sätt o vis att veta hur jag kommer jobba.

Men nu ska jag plocka det sista sen är det sängen, tänkte ta en skön morgonpromenad imorgon så i säng senast elva blir det ikväll.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0